خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان غربی؛

قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۸۷

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر، گفت: کل این قطعه ۱۰ کیلومتر بوده که حدود ۴ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

به گزارش ایلنا، سید محسن حمزه‌لو در بازدید از عملیات عمرانی بزرگراه بین‌المللی نقده_پیرانشهر_تمرچین، اظهار داشت: قطعه نخست این محور ۱۰ کیلومتر بوده و برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: اجرای عملیات در بزرگراه نقده-پیرانشهر در راستای تسهیل تردد حمل‌ونقل در این مسیر انجام می‌گیرد تا شاهد کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم. 

حمزه‌لو با اشاره به مسئله ایمن سازی ورودی روستای گارنا، گفت: مسئله مورد توجه این روستا توجه به ایمن سازی برای تردد اهالی بود که با هماهنگی صورت گرفته این مشکل رفع و ایمن سازی مسیر ورودی روستای گارنا انجام شده است. 

وی افزود: قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر نیز که ۲۴ کیلومتر طول دارد وبیش از ۵ کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح ساماندهی ۲.۵ کیلومتر از ورودی پیرانشهر از سمت نقده نیز پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و برای اجرای این طرح نیز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز