خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج:

اینترنت مثل یک شمشیر دولبه است که با مدیرت مناسب می‌تواند از ظرفیت مثبت آن به خوبی استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۸۱۷

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب‌های فضای مجازی را از دغدغه‌های اصلی جامعه عنوان کرد و گفت: اینترنت مثل یک شمشیر دولبه است که با مدیرت مناسب می‌تواند از ظرفیت مثبت آن به خوبی استفاده کرد.

به گزارش  ایلنا از یاسوج،"سید نصیر حسینی" در همایش آسیب‌های اجتماعی نوپدید در سالن شهید ایزدپناه این شهر تاکیدکرد که فضای مجازی آنقدر بر رفتار، اخلاق و ارتباطات تاثیر گذاشته که این وضعیت مُتناسب با آرمان‌های نظام اسلامی نیست.

بگفته وی، نداشتن نظارت بر فضای مجازی، بنیاد خانواده را متلاشی می کند و امروزه تمام زندگی ما تحت تاثیر فضای مجاز قرار گرفته است.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مُتولیان امور با برنامه ریزی مناسب نتوانند مدیریت فضای مجازی را به دست بگیرند مطمعنا این فضای مُخرب، بنیاد خانواده را متلاشی می‌کند که نمونه آن افزایش آمار طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی در کشور است.

حسینی، خواستار توجه بیشتر و افزایش سرمایه گذاری بر فرهنگ شد و اظهارداشت: متاسفانه به اندازه‌ای که به حوزه عمرانی و ساخت و ساز توجه صورت می‌گیرد، به حوزه فرهنگ توجهی نمی‌شود.

وی آسیب‌های فضای مجازی را از دغدغه‌های اصلی جامعه عنوان و یادآورشد: اینترنت مثل یک شمشیر دولبه است که با مدیرت مناسب می‌تواند از ظرفیت مثبت آن به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز