خبرگزاری کار ایران

مسیر پر فراز و نشیب بانوان کارآفرین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۹۱۶

عاطفه السادات علیزاده، بانوی کارآفرین اجتماعی با اشاره به اهمیت حوزه فعالیت خود، گفت: مهمترین ویژگی در کارآفرینی خلاقیت و نوآوری است که موجب سودآوری بهتر و توسعه یک کسب و کار می شود اما در کارآفرینی اجتماعی نه تنها به این موارد توجه می شود اما هدف چیز دیگری است، هدف کاهش و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی و کمک به حل این مشکلات است.

وی افزود: همه از کارآفرینی با عنوانی مقدس یاد می کنند و به نظر من در کارآفرینی اجتماعی این امر دوچندان می شود زیرا شما نه تنها در پی ارزش آفرینی و ایجاد منفعت برای کارمندان یک مجموعه هستید بلکه با کسب و کاری که شما ایجاد می کنید علاوه بر کارمندان و پرسنل مجموعه، جامعه نیز از این فعالیت منفعت می برد.

موسس کافه گلدون، در ادامه تاکید کرد: تمامی این موارد من را بر آن داشت تا با ایجاد یک کسب و کار مرتبط با گل و گیاه بتوانیم بانوان و آقایان سرپرست خانوار را استخدام کرده و در حد توان خود بدر جهت حل مشکلات بخشی از جامعه گام برداریم.

وی درباره موانع و مشکلات خود در حوزه کار آفرینی اجتماعی اظهار کرد: فعالیت ما به صورت مستقل و از فضای مجازی آغاز و سپس گسترش یافت اما در مسیری که طی شد، قوانین دست و پاگیر حوزه کسب و کار و ثبت برند و ... بسیار آزاردهنده و خسته کننده بود اخیرا نیز با فیلرشدن علیزاده در پایان اظهار امیدواری کرد: امید دارم در مسیر پیش رو مسئولان و دولتمردان نیز با هموار کردن مسیر کارآفرینان اجتماعی قدمی در بهبود فضای کسب و کار در این حوزه بردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز