خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین:

تمام ظرفیت‌ها برای حل چالش‌های زنان شاغل در قزوین استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۹۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به مسائل و چالش‌های زنان شاغل گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای حل این مسائل استفاده کرد و زنان را در انجام وظایف خانوادگی و اجتماعی تشویق و ترغیب کرد، البته مهمترین نقش زن را می‌توان تربیت نسل آینده‌ساز دانست.

به گزارش ایلنا، نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان قزوین با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

عباس کاظمی در این نشست گفت: جامعه دینی برای زنان جایگاه و نقش مهمی در جامعه قائل شده است و آن‌ها را در عرصه‌های مختلف فعالیت اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی حمایت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی انسانیت و تربیت نسل، اظهار کرد: دولت سیزدهم نیز زن را واجد ابعاد مختلف شخصیتی می‌داند و از توانمندی‌های آن‌ها در کارهای دقیق و پراهمیت بهره می‌برد.

وی تاکید کرد: همواره زنان در کارهایی که نیاز به دقت‌ و ظرافت و هوش اجرایی و استمرار دارد خوش درخشیدند.

این مسئول نقش زنان را در مشارکت اجتماعی و انتخاب اصلح در انتخابات مهم دانست و گفت: زنان باید در کنار مردان در تصمیم‌گیری‌های مهم جامعه حضور فعال داشته باشند؛ زنان در افزایش مشارکت در انتخابات نقش مهمی دارند و امیدواریم در انتخابات امسال سهم مشارکت زنان بیشتر از همیشه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز