خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان:

خرید و عرضه مرغ در قزوین از هفته آینده با سامانه ستکاوا انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۵۱۳

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح خرید و عرضه مرغ در این استان از روز شنبه از طریق سامانه ستکاوا اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرزاد خوش اخلاق  گفت: با توجه به امر نظارت و کنترل تولید، عرضه و فروش مرغ در استان سامانه ستکاوا به صورت کامل در استان راه اندازی و اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: استان قزوین جایگاه مناسبی در جوجه ریزی و تولید مرغ در کشور است و در این طرح کنترل تولید تا عرضه مرغ به مردم، بصورت مناسب صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: عملیات اظهار مرغ زنده از مرغدار به کشتارگاه (مباشرین کشتار) و از کشتارگاه یا مباشرین کشتار به عوامل پخش و در نهایت مرغ فروشان سطح شهرهای استان از طریق این سامانه انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پرداخت وجه مرغ هم با همکاری بانک کشاورزی استان و با استفاده از کیف الکترونیکی پول صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مدیران کشتار، مباشرین کشتار، عوامل پخش و مرغ فروشان استان نسبت به اتصال سامانه و شارژ کیف پول الکترونیکی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و اتحادیه مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز