خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

هدف‌گذاری تولید بیش از سه میلیون قطعه جوجه‌ریزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۴۶

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هدف‌گذاری برای جوجه ریزی ۳میلیون و ۴۵۰ هزار قطعه در استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، یوسف جلوخانی با اعلام این خبر افزود: براساس دستور وزارت متبوع و برش تعیین شده استانی قرار است ماهیانه این میزان جوجه‌ریزی در سطح واحدهای مرغداری استان انجام شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: در همین راستا در نشست‌های تخصصی مقرر شد به تفکیک شهرستان‌های تابعه ظرفیت‌های جوجه‌ریزی واحدهای مرغداری هر شهرستان شناسایی و مشخص شود و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نیز نسبت به پیگیری این طرح در واحدهای مرغداری اهتمام ویژه داشته باشند.

وی یادآور شد: هدف اول در اجرای طرح جوجه،ریزی در واحدهای تولیدی تامین مرغ مورد نیاز شهروندان استان و در مرحله بعد تولید مازاد برای استان‌های تهران و هم‌جوار و در نهایت صادرات است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در هماهنگی انجام شده با وزارت متبوع وضعیت نهاده‌ها رو به بهبود است و نهاده مورد نیاز به اندازه کافی در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد تا تولیدکنندگان دغدغه تامین نهاده نداشته باشند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۴۱۲ واحد مرغداری در استان قزوین وجود دارد که ظرفیت آن‌ها ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز