خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

پرداخت ۲۶۶ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان قزوین تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۲۳

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرداخت ۲۶۶ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان و باغداران استان پیش‌بینی و مصوب شده است.

به گزارش ایلنا، علی راه انجام در نشست بیمه محصولات کشاورزی گفت: تاکنون پرداخت مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان نهایی شده که شامل محصولات زراعی و باغی در استان است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین در سطح کشور بالاترین ضریب نفوذ بیمه محصولات کشاورزی را دارد افزود: نفوذ بیمه کشاورزی باید در استان در همه زیربخش‌های کشاورزی و در همه مناطق استان بیشتر شود و تحت پوش بیمه قرار گیرد؛ زیرا استان قزوین پتانسیل مستعدی در بخش کشاورزی دارد.

وی عنوان کرد: بخش کشاورزی همواره با حوادث طبیعی و اقلیمی گوناگونی روبرو است و بیمه محصولات کشاورزی ابزار مدیریتی مناسبی برای کاهش میزان خسارت است.

این مسئول بر لزوم اهمیت تشویق و ترغیب کشاورزان و باغداران برای بیمه محصولات کشاورزی در استان تاکید کرد.

راه انجام همچنین به اهمیت اجرای طرح کشاورزی قراردادی در مزارع استان اشاره کرد و بر اهمیت همکاری بیشتر کارگزاری‌های بیمه محصولات کشاورزی برای اجرای بهتر این طرح و بیمه محصولات طرح تاکید کرد.

وی گفت: کشاورزان برای اجرای طرح کشاورزی قرار دادی نسبت به عقد قرار داد اقدام کنند تا از ۲۰ درصد تخفیف بیمه برخوردار شوند که وجه آن نیز در زمان برداشت و تحویل گندم به مراکز خرید کسر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز