خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا شیراز خبرداد؛

شناسایی۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز طی دو سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۱۸

مدیرعامل آبفا شیراز گفت: از دو سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز شناسایی‌ شده است.

 به گزارش ایلنا، بهمن بهروزی  با اشاره به شناسایی بیش از ۴ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان شیراز گفت: از کل انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی‌شده از سال ۱۴۰۰ تاکنون، بیش از ۳۳ هزار و ۶۰۸ فقره به انشعاب مجاز تبدیل‌ شده است. 

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اذعان داشت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ هزار و ۲۲۶ فقره شناسایی و از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۸۵ فقره به مجاز تبدیل شد؛ تعداد انشعاب غیر مجاز در سال ۱۴۰۱ نیز، ۱۱هزار و ۵۸۲ فقره بود که از این میزان ۱۰هزار و ۶۳۱ مورد به مجاز تبدیل شد. 

وی  در ادامه به گزارش سال جاری پرداخت و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون از هشت هزار و ۲۲۵ فقره انشعاب غیرمجاز، تعداد هفت هزار و ۳۹۲ مورد به مجاز تبدیل‌شده و این عملیات همچنان ادامه دارد. 

 بهروزی با بیان اینکه انشعاب غیرمجاز به دلیل استفاده از اتصالات غیراستاندارد، سلامت شبکه آب را نیز در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز در کنار خسارت‌های مالی، موجب هدر رفتن حجم زیادی از آب شرب و ایجاد مشکلات جدی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز