خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های قزوین دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۴۰۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از بازدید ۹۳۶ هزار گردشگر نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این استان تا پایان آخرین روز از تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: بیشترین آمار بازدید در این مدت مربوط به دولتخانه صفوی و موزه‌های این مجموعه، کاروانسرای سعدالسلطنه و آستان مقدس امامزاده‌ حسین (ع) در شهر قزوین بوده و منطقه نمونه گردشگری باراجین، منطقه الموت و منطقه نمونه گردشگری آوج و آبگرم نیز از آثار طبیعی پربازدید استان از سوی گردشگران نوروزی بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین افزود: در این مدت بیش از ۸۱ هزار نفر از مسافران نوروزی نیز در اماکن اقامتی رسمی و غیررسمی استان قزوین اقامت داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در این ایام همچنین بیش از یک‌هزار و 100 بازدید نظارتی توسط اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری و بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان صورت گرفته است.

خزائلی یادآور شد: در ایام نوروز همچنین ۱۱ نوروزگاه در سطح استان برگزار شد که به‌دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، تمرکز اجرای برنامه‌‎ها در ساعات پس از اذان مغرب و عشاء بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز