خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان:

تولیدکنندگان داخلی با کیفیت نامطلوب خود را از حمایت مردم محروم می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۶۲۱

فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین گفت: علی‌رغم تاکید به استفاده از کالای ایرانی ما کشور را از پیشرفت کشورهای دیگر محروم نمی‌کنیم و بویژه در حوزه خودرو که رهبری هم بر آن تاکید کرده‌اند یا باید تولید خوب داشته باشیم یا کالای خوب را وارد کنیم، در واقع تولید کنند یا باید خوب تولید کنند یا از محبت مردم ایران محروم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستعملی رفیعی آتانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان تولیدات خود را مستقیم و با تنوع زیاد ارائه داده‌اند و ما با خرید خود می‌توانیم به تولید رونق ببخشیم؛ البته تولیدکنندکان هم باید کالای باکیفیت تولید کنند تا اعتماد به آن‌ها استمرار پیدا کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین ادامه داد: اگر با توان و فکر ایرانی کنار هم باشیم می‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم تا مردم از خرید کالای ایرانی احساس رضایت داشته باشند و راه نجات اقتصاد کشور هم در این است و براساس بازدیدهایی که از مراکز صنعتی داشته‌ایم این همت و اراده وجود دارد که کیفیت‌ها ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه قوانین یکی از مهمترین موانع تولید داخلی است، گفت: بخشی از قوانین باید اصلاح شود ما قوانینی داریم که برای چندین سال پیش است و  نه تنها برای رفع مشکل جوابگو نیست، بلکه خود به مشکل تبدیل شده‌اند، اطلاع از مشکلات صنایع و تلاش برای رفع آن‌ها با نشستن پشت میز مسیر نیست و حل مشکلات نیازمند حضور میدانی است.

این مسئول ادامه داد: برای حل مشکلات باید وسط میدان باشیم چرا که تعداد زیادی از آن‌ها در بازدیدها قابل بررسی و حل است، البته حل مشکلات در بازدیدهای میدانی ممکن است منجر به این شود که در برخی موارد نگاه غیرکارشناسانه داشته باشیم و برای اینکه با این امر مواجه نشویم لازم است ردر زمان دیگری به بررسی کارشاسانه بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز