خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

افزایش 13 درصدی دستگیری مجرمان مرتبط با مواد مخدر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۶۸۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: میزان شناسایی و دستگیری مجرمان مرتبط با مواد مخدر در استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در نشست کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت:  در سال جاری یک‌هزار و 292 فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در استان قزوین دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: 196 قاچاقچی، 321 توزیع کننده و 775 نگهدارنده مواد مخدر عوامل مرتبط با مواد مخدری یودند که در سال جاری دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در سه ماه ابتدایی سال جاری 531 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده و 516 مصرف کننده مواد مخدر هم پس از شناسایی برای طی مراحل درمان به کمپ ماده 16 معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات مختلفی را به طور مستمر انجام می‌دهد که اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر از جمله آن‌ها است و در سال گذشته با اجرای طرح پاکسازی اطراف مراکز آموزشی 791 نفر دستگیر شدند.

علی‌بیگی گفت: در سال گذشته یک‌هزار و 644 پرونده مواد مخدر تشکیل شده و 43 دستگاه موتور سیکلت و خودرو توقیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز