خبرگزاری کار ایران

یک مسئول دانشگاهی خبر داد؛

شروع به کار رویداد صدرا در دانشگاه آزاد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۰۳

رئیس دانشگاه آزاد قزوین گفت: رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه و راه اشتغال) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا در قزوین، اسماعیل زینالی خسرقی با اعلام این خبر گفت: در این رویداد در قالب نمایشگاهی با حضور ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی از استان‌های قزوین و البرز، محصولات و دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشته اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین افزود: رویداد صدرا با هدف ایجاد پل ارتباطی میان دانشگاه و بخش صنعت و معرفی ظرفیت‌های اشتغال واحد‌های تولیدی به دانشجویان ترم‌های آخر است.

زینالی خسرقی تصریح کرد: واحد‌های صنعتی شرکت کنننده در رویداد صدرا ۸۰۰ شغل مورد نیاز خود را از طریق مشاوره به دانشجویان عرضه می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین افزود: معرفی دانشجویان نخبه به بخش تولید و صنعت از دیگر کارکرد‌های رویداد صدرا است.

وی با بیان اینکه رویداد صدرا دو بار در سال برگزار می‌شود گفت رویداد بعدی صدرا در آبان ماه برگزار خواهد شد.

علاوه بر دانشجویان، دانش آموزان دو سال آخر مقطع متوسطه دوم هم می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.رویداد صدا از روز گذشته تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در سالن ورزشی علامه امینی برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز