خبرگزاری کار ایران

زورگیران مامورنما در شهرستان البرز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۹۲

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای 4 نفره باند زورگیران مامورنما که در شهرستان البرز اقدام به زورگیری از یک شهروند کرده بودند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: شخصی با هویت معلوم با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان البرز بیان کرد 4 نفر با یک دستگاه پژو خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کرده و به بهانه پوشش نامناسب و با تهدید وی را سوار بر خودرو کرده و پس از انتقال به بیرون شهر،یک جفت گوشواره و مبلغ 7 میلیون ریال وجه نقد را از من اخاذی و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات گسترده فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند این زورگیران مامور نما را شناسایی و در یک عملیات موفق آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر اخاذی و اقدام به اذیت و آزار این شهروند اقرار کردند، گفت: چنانچه شهروندان به این شیوه و شگرد مورد دستبرد و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی شهرستان البرز مراجعه کنند.

 ابراهیمی از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد ناشناس به عنوان ماموران پلیس، حتما کارت شناسایی و یا حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک هر چه سریعتر پلیس را در جریان قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز