خبرگزاری کار ایران

گردنه های استان قزوین سفید پوش شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۳۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش شدید برف در گردنه‌های آوج، کوهین، هجیب و طالقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی که از ظهر روز گذشته در سطح منطقه آغاز شده، بارش برف در گردنه های آوج، کوهین، هجیب و طالقان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: همزمان با آغاز بارش ها، تیم های علمیاتی مستقر در سطح جاده های ارتباطی استان، اقدام به نمک پاشی و برفروبی سطح راه ها به منظور تسهیل در امر تردد خودروهای عبوری کردند.

حق لطفی تاکید کرد: در حال حاضر هفت تیم عملیات راهداری به همراه ۳۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین و ۴۴ راهدار مشغول عملیات نمک پاشی و برفروبی در گردنه ها و راه های ارتباطی هستند که با بارش برف روبه رو شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مناطق یاد شده عادی و روان است، یادآور شد: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان، سامانه بارشی تا ظهر فردا در سطح منطقه فعال خواهد بود و به همین منظور به رانندگانی که قصد عبور از جاده های ارتباطی استان را دارند توصیه می شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان داشتن از سلامت فنی خودرو به توصیه های ماموران راهدار و پلیس راه مستقر در جاده ها عمل کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز