خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل استان:

بیش از دو هزار پروانه عبور بار ترافیکی در قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۳۶

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۲ هزار و ۱۳۲پروانه عبور بارهای ترافیکی در سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا معیری‌پور گفت: بارهای ترافیکی به آن دسته از بارهایی گفته می‌شود که از نظر ابعاد، طول و عرض و وزن بیش از حد استاندارد هستند و برای تردد آن‌ها در جاده‌ها باید پروانه عبور صادر شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی این‌گونه بارها قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است.

وی عنوان کرد: هدف از صدور پروانه عبور برای بارهای ترافیکی تامین ایمنی تردد و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه و حفظ و نگهداری جاده و ابنیه فنی راه‌ها است.

این مسئول ادامه داد: در استان قزوین، پایانه بار و همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک 2متولی صدورپروانه عبور بارهای ترافیکی هستند.

معیری پور از انجام 15بازدید از ناوگان حمل بارهای ترافیکی در سال جاری خبر داد و گفت: در صورت مشاهده تخلف در حمل بارهای ترافیکی پرونده آن به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز