خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از 50 هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۹۲۶

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 50 هزار و 318 برگ گواهی معاینه فنی صادر کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، ابراهیم شنو افلاح گفت: در سال جاری 62هزار و 97خودرو به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد 50 هزار و 318دستگاه پس از قبولی موفق به اخذ گواهی شدند و 11هزار و 779خودرو به دلیل نقص فنی مردود شدند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: صدور مجوز تردد برای فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در بخش کالا و مسافر منوط به اطمینان از ایمنی خودرو و رفع نقص فنی آن است و رانندگان فعال در این حوزه باید به این مساله توجه جدی داشته باشند و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: میزان صدا، وضعیت ترمزها، نور چراغ، کیلومترشمار، جلوبندی خودرو، چرخ‌ها، کمک فنرها، اطراف بدنه و آلایندگی ناشی از احتراق سوخت خودرو از جمله مواردی هستند که مراکز معاینه فنی خودروها آن را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انجام 55 بازدید از فعالیت مراکز معاینه فنی خودروها در طی سال جاری خبر داد و گفت: نظارت بر نحوه کار و محیط این مراکز به طور مستمر توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به اصلاح و تعویض دستگاه‌ها یا نیاز به استفاده از نیروی متخصص تذکرات لازم به مدیران آن‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز