خبرگزاری کار ایران

اعمال قانون ۴۳۴ دستگاه خودرو به علت اضافه بار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۷۷۵

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۴۳۴ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون به علت حمل بار بیش از حد مجاز، اعمال قانونی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابراهیم شنوافلاح با اعلام این خبر گفت: طی همین مدت نیز یک هزار و ۵۴۹ تن بار بیش از حد مجاز توسط این تعداد خودروی متخلف کشف و به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کامیون های متخلف حمل بار بیش از حد مجاز با همکاری تیم های گشت بازرسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه در سطح راه های ارتباطی این استان مورد شناسایی قرار گرفته و اعمال قانون شده اند.

شنوافلاح اضافه کرد: شناسایی متخلفان اضافه تناژ در قالب گشت های مشترک به همراه پلیس راه در سطح تمامی راه های ارتباطی استان و به صورت مستمر به انجام می رسد.

وی خاطرنشان کرد: تخریب راه ها و ایجاد آسیب به ابنیه ها، به ویژه پل ها از جمله آثار منفی حمل بار اضافه بوده که هزینه های زیادی را نیز در طول سال بر دوش این اداره کل تحمیل می کند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل  نقل جاده‌ای استان قزوین، افزایش تصادفات رانندگی را نیز از دیگر تبعات حمل بارهای غیرمجاز اعلام کرد و از رانندگان خواست تا با رعایت میزان مجاز حمل بار، ضمن سهیم شدن در ارتقای سطح ایمنی تردد، از آسیب رساندن به جاده ها به عنوان سرمایه های ملی نیز خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز