خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

توجه به تکنولوژی توسط خوشه‌های صنعتی قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۶۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: لازم است خوشه‌های صنعتی استان به تکنولوژی توجه داشته باشند و از طرف دیگر جامعه دانشگاهی هم به این بخش و صنعت توجه داشته و در راستای ارائه موضوعات کاربردی به صنایع قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میثم پیله فروش در نخستین روز از هجدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی که به میزبانی استان قزوین درحال برگزاری است، گفت: ایجاد تحول و نگرش جدید در دانش بنیان‌ها و همچنین تقاضا محوری در حوزه تکنولوژی از جمله مواردی است که در استان قزوین مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در استان قزوین در حوزه‌های مختلف مواد شوینده، قطعات خودرو، لوازم خانگی و کشاورزی چندین خوشه صنعتی شکل گرفته است.      

مشاور عالی رئیس پارک علم و فناوری پردیس هم در این مراسم گفت: با استفاده از فن بازارها می‌توان هم افزایی داشت و در راستای رشد اقتصادی در استان‌ها قدم برداشت و استان قزوین با تقویت فن بازارها می‌تواند نقش قابل توجهی را در اقتصاد کشور ایفا کند.

وی ادامه داد: با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و تکیه بر تقاضا محوری می‌توان تا حد زیادی مشکلات اقتصادی کشور را کاهش داد.

این مسئول بیان کرد: با راه اندازی نظام نوآوری منطقه‌ای در استان قزوین می‌توان ضمن شناسایی چالش‌ها و اولویت بندی مسائل در  راستای حل بهتنر مشکلات قدم برداشت، همچنین ارتباط بین زیست بوم استان و زیست بوم نوآوری ملی در ارائه محصولات شرکت‌هخای بومی اتسان کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز