خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۱۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از زمین گیر شدن قاچاقچیان مواد مخدر و کشف 30 کیلو گرم تریاک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از انتقال 3 محموله مواد مخدر به قزوین با خبر شده و دستگیری عامل یا عاملان قاچاق مواد را در دستور کار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت پیکان و 2 دستگاه سواری پراید و پژو پارس از عوارضی" قزوین-کرج" به سمت قزوین در حال حرکت بوده، که بلافاصله با هماهنگی ماموران یگان امداد شهرستان قزوین و کارکنان انتظامی شهرستان البرز تمام خودروهای عبوری از این محور مورد کنترل قرار گرفت. 

وی ادامه داد: خودروهای شناسایی شده به محض مشاهده، توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن‌ها مواد مخدر تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در هر یک از آن‌ها جاساز شده بود کشف شد. 

علی بیگی با اشاره به اینکه در این عملیات 5 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اقدامات شبانه روزی کارکنان فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور در راستای برقراری امنیت برای مردم و ایجاد نا امنی برای تمام هنجار شکنان به ویژه سوداگران مرگ در دستور کار بوده و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز