خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات:

آئین نامه داخلی خانه مطبوعات قزوین تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۶۱

مدیر خانه مطبوعات قزوین گفت: آیین نامه داخلی پنجمین دوره خانه مطبوعات با اکثریت آرا به تصویب اعضای هیات مدیره رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین عصر دوشنبه با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

اسماعیل معصومی مدیر خانه مطبوعات در این جلسه اظهار داشت:آیین نامه داخلی بر اساس بند هشت ماده 32 اساسنامه خانه مطبوعات پس از شروع به کار پنجمین دوره اعضای هیات مدیره بایستی نگارش و تهیه شده و به تصویب اعضا برسد.

معصومی تصریح کرد: این آئین نامه در 15 ماده و 116 بند و 26 تبصره در بهمن ماه سال گذشته نگارش و تهیه شد و در جلسه امروز هیات مدیره به تصویب و به امضاء اعضا هیات مدیره خانه رسید.

مدیرخانه مطبوعات قزوین یادآورشد: در این آئین‌نامه بندهای مهمی لحاظ شده که وظایف اعضای هیات مدیره، نحوه مدیریت جلسه، نحوه مذاکرات رسمی، رسیدگی به لوایح، نحوه تشکیل کمتیه‌ها و وظایف رئیس، نائب رئیس، دبیر و خزانه دار نیز مشخص شده است.

معصومی اظهار امیدواری کرد با رعایت قانون و اساسنامه از سوی رئیس و اعضاء هیات مدیره و برنامه ریزی های انجام شده شاهد موفقیت خانه مطبوعات در دوره پنجم برای دفاع از حقوق اهالی رسانه و توجه به مطالبات آنها و تحقق اهداف پیش بینی شده و اعتلای جایگاه این تشکل صنفی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز