خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

رسانه‌های قزوین به امیدآفرینی توجه ویژه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۸۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رسانه‌ها یکی از مواردی هستند که می‌توانند امیدآفرینی را در سطح جامعه تقویت کنند و در استان هم می‌توان شاهد این اتفاق بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست مشترک شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات به ریاست عباس کاظمی، در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد.

حسین براتی در این نشست با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه گفت: در حال حاضر مردم به میزان زیادی با رسانه‌ها بویژه در بخش فضای مجازی درگیر هستند؛ می‌توان از این ظرفیت برای تقویت ماموریت خود در راستای امیدآفرینی بهره برد و با نقطه زنی نقاط قوت را اطلاع رسانی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در استان هم رسانه‌ها می‌توانند با این دیدگاه به مسایل مختلف نگاه کنند.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مصادیقی که می‌توان به طور دقیق یا مناسبتی به آن نگاه کرد، سفرهای استانی رئیس جمهور است و می‌توان در دور دوم سفر اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

این مسئول با اشاره به نگاه صنفی نسبت به خانه مطبوعات اظهار کرد: در هر بخش از ماموریتی که متوجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است به این نیاز داریم که مسایل با نگاه صنفی دنبال شود.

وی درباره موضوع توزیع آگهی‌ها گفت: قانون روشی را در اختیار ما قرار داده که اگر از آن منحرف شویم، متهم می‌شویم و اینطور نیست که بتوانیم آگهی‌ها به رسانه‌های خاصی تخصیص پیدا کند.

براتی درباره جشنواره و نمایشگاه رسانه اظهار کرد: برای انجام یک کار مفید و موثر، لازم است بخشی از بدنه حاکمیتی استان هم همراهی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز