خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین عنوان کرد؛

ضرورت حمایت از کانون‌ های مساجد قزوین توسط اداره‌ های فرهنگ و ارشاد شهرستان‌‌ ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۶۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کانون‌های مساجد باید در سبد حمایتی اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها باشد، بچه‌های مساجد در مواقع مختلف پای کار هستند و باید کانون در سبد حمایتی ما باشد.

به گزاش ایلنا، نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های قزوین با موضوع کانون‌های مساجد برگزار شد.

حسین براتی در این نشست گفت: این جلسه برای بحث هماهنگی امور و موضوع کانون‌های مساجد برگزار شده و آنچه مسلم است، حوزه مسجد یکی از جایگاه‌های بی بدیل است که خاستگاه انقلاب و دفاع مقدس بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: یک نگاه این است که باید مساجد مردمی اداره شود و دیگر اینکه دولت و حاکمیت به اقتضا شرایط از این نهاد حمایت کند، نهادی که در اثربخشی و تربیت مردم نقش دارد و با این نگاه علاقمند به تقویت مسجد هستیم که موثر و نقش آفرین باشد و در بزنگاه‌ها کمک حاکمیت کند.

وی عنوان کرد: ما با این مقوله روبرو هستیم که مسجد جایگاه اثربخشی دارد ولی از آن کمترین استفاه را کرده یا استفاده نمی‌کنیم؛ ما به انجمن‌های فرهنگی و هنری چگونه کمک می‌کنیم به همان شکل به کانون مسجد هم می‌توان کمک کرد که این مساعدت، شدت و ضعف دارد.

براتی اعلام کرد: یک روز منابع مالی هست و کمک کرده ولی وقتی منابع مالی نیست به آن‌ها سر زده و از کانون‌ها بازید کرده و در برنامه‌هایشان حضور داشته باشید تا مسجد بداند در سبد حمایت شما است.

وی تأکید کرد: نباید بی تفاوت باشیم، بچه‌های مسجد بی توقع و منصف هستند و وقتی ببینند شما برای آن‌ها گام برداشتید و مورد احترام شما هستند، قدرشناس هستند بنابراین این مهم را در برنامه خود گذاشته و به کانون‌ها سر زده و از مساجد بازدید کنید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات یادآور شد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، باید بکوشیم میزان مشارکت را تقویت کرده و جریان انتخابات گرم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز