خبرگزاری کار ایران

تمامی مواکب مهران به آب پایدار دسترسی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۳۶

در شهر کربلا شرکت آب و فاضلاب استان تهران مسئولیت خدمات رسانی را برعهده دارد.

به گزارش ایلنا از آبفای کشور اتابک جعفری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: شرکت آب و فاضلاب بعنوان یک شرکت خدمات رسان در تمامی مقاطع در شرایط سخت کاری نسبت به انجام وظایف خود واقف بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی، مدیریت و برنامه ریزی جدی اتفاق افتاده که امروز شاهد این تغییر محسوس و این حجم از ارائه خدمات به زوار هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه تمامی مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار دسترسی دارند، تصریح کرد: اکیپ های کنترل کیفی صنعت آب و فاضلاب نیز با حضور خود بر کیفیت آب توزیع شده از شبکه و تانکرها، نظارت لازم را دارند. 

جعفری به خدمت رسانی شرکت آب و فاضلاب کشور در شهرهای زیارتی عراق نیز اشاره کرد و گفت: در شهر کربلا شرکت آب و فاضلاب استان تهران مسئولیت خدمات رسانی را برعهده دارد و اقداماتی شامل ایجاد انشعاب های کافی و مناسب برای مواکب و مراکزی که نیاز آبی دارند، ایجاد ۱۰۰۰ دوش حمام، تامین آب سرویس های بهداشتی، کمک رسانی در توزیع آب بسته بندی شده و انتقال تانکرهای سیار به شهرهای زیارتی را پیش بینی کرده ایم.

ناصری مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام نیز در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته برای تأمین آب پایدار و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی گفت: با حمایت های شرکت مهندسی آبفای کشور، پیگیری ‌های استاندار جهادی ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده در همه حال آماده بوده و در حال خدمت رسانی می باشد تا مردم عزیز بدون هیچگونه دغدغه‌ای به امر زیارت بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه برای تامین آب شرب پایدار زوار اربعین از ۹ شهرستان استان تا مرز مهران، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم صورت گرفته است ، اظهار داشت: تأمین آب شرب موکب های سطح استان از اولین نقاط ورودی به استان تا مرز بین المللی مهران با استفاده از مخازن و خطوط انتقال و همچنین استفاده از تانکرهای آبرسانی سیار، تأمین آب سرویس های بهداشتی، تامین آب محل اسکان موقت (زائرین) ۱۰۰ هزار نفری پارک جنگلی چقاسبز ایلام، نصب آب سردکن های مسیر و پایانه برکت،  نصب دستگاه کلرزنی در محل قرارگاه اربعین پایانه مرزی وزارت نیرو، استقرار دستگاه یخ پولکی به مقدار ۵ تن در شبانه روز، ساخت مخازن، احداث خطوط انتقال آب و فاضلاب و احداث سپتیک فاضلاب پایانه مرزی مهران تنها گوشه ای از عملکرد جهادی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام است که از سال گذشته تا کنون به منصه ظهور و بروز رسیده اند.

ناصری با تقدیر از حضور فعال شرکت های آبفای استان های معین، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری و دولت کار و کرامت شاهد استقبال مردم همیشه در صحنه از کنگره عظیم اربعین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز