خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در فولاد اکسین محقق شد؛

راه‌اندازی پمپ سوم و در مدار قرار گرفتن کامل مجموعه پوسته‌زدا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۷۶

برای نخستین بار در تاریخ شرکت فولاد اکسین خوزستان، پمپ سوم مجموعه پوسته‌زدا راه‌اندازی شد و مجموعه کامل پوسته‌زدای خط تولید در مدار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر، افزود: با تلاش و همت جهادگران شرکت فولاد اکسین خوزستان، برای نخستین بار از زمان راه‌اندازی خط تولید، پمپ سوم مجموعه پوسته‌زدا راه‌اندازی شد و مجموعه کامل پوسته‌زدای خط تولید در مدار قرار گرفت.

وی افزود: پوسته‌برداری از روی اسلب و ورق‌های تولیدی، وظیفه مجموعه پوسته‌زدا «Descaling» در خط تولید است که به وسیله فشار آب با قدرت ۲۵۰ بار و دبی ۲۸۰ مترمکعب توسط سه پمپ سانتریفیوژ هشت مرحله‌ای با سرعت کاری چهاز هزار و ۵۰۰ دور بر دقیقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: پیش از این دو پمپ مجموعه پوسته‌زدای شرکت فولاد اکسین، ساخت شرکت «KSB» آلمان بودند که دارای تکنولوژی خاص خود هستند و پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، این شرکت همکاری خود را با فولاد اکسین قطع کرده بود.

محمدی خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت این پمپ‌ها در فرایند خط تولید، واحد نگهداری و تعمیرات شرکت فولاد اکسین خوزستان ساخت این دستگاه و قطعات آن را در دستور کار خود قرار دادند که خوشبختانه متخصصان مجموعه با تکیه بر دانش داخلی، موفق به بومی‌سازی این پمپ‌ها شدند.

وی در پایان یادآور شد: راه‌اندازی پمپ‌ها و مجموعه کامل پوسته‌زدا در خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان، تاثیر بسزایی در فرایند تولید خواهد داشت و این موفقیت بار دیگر اهمیت اعتماد به متخصصان داخلی را نشان داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز