خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی:

قیمت شکر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۲۷

به گفته مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید شکر سفید درب کارخانجات حداکثر ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش ایلنا، مسعود امرالهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دلیل حذف نرخ ارز ترجیحی واردات شکر خام و افزایش ۴۰ درصدی قیمت خرید تضمینی چغندرقند قیمت شکر تغییر یافته است و قیمت جدید این محصول به تصویب ستاد تنظیم بازار رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید شکر سفید درب کارخانجات با محاسبه ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

امرالهی تصریح کرد: با توجه به قیمت درب کارخانجات، قیمت مصرف‌کننده شکر فله به‌ازای هر کیلوگرم حداکثر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان تصویب شده است.

امرالهی با بیان اینکه قیمت شکر بسته‌بندی طی روزهای آینده تعیین تکلیف می‌شود اظهار کرد: قیمت‌های جدید در سامانه بازارگاه وزارت جهاد کشاورزی بارگذاری شده است.

پیش از این قیمت هر کیلوگرم شکر درب کارخانجات ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود که با یک درصد ارزش افزوده با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار بنکداران مواد غذایی قرار می‌گرفت و طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز