خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت نفت اردبیل:

جمع آوری کارت‌های اضطراری سوخت جایگاه‌ها صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۸۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: جمع‌آوری کامل کارت‌های اضطراری سوخت جایگاه‌ها صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمع‌آوری کارت‌های اضطراری سوخت در جایگاه‌ها صحت ندارد، اظهار کرد: برنامه‌ای برای جمع‌آوری کامل کارت‌های اضطراری سوخت جایگاه‌ها در دستور کار نیست.

وی با بیان اینکه کارت آزاد سوخت جایگاه‌ها جهت استفاده در مواقع ضروری در اختیار جایگاه‌ها قرار داده شده است، گفت: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مدنی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه فی ما بین با فراجا که مقرر شده صدور کارت‌های سوخت در حداقل زمان ممکن و تا یک هفته صادر و به دست هموطنان برسد، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت داشتن هر گونه مشکل در حوزه سوخت با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس و نقطه نظرات و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز