خبرگزاری کار ایران

تشدید نظارت بر تامین و توزیع نفتگاز بخش حمل‌و‌نقل در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۵۹۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به رانندگان ناوگان دیزلی نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفتگاز بخش حمل و نقل در منطقه اردبیل تشدید می شود.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی با اشاره به نحوه تخصیص سوخت بر وسایل نقلیه گازوئیلی گفت: طبق مصوبه اعلامی از سوی هیات وزیران، سهمیه سوخت(نفتگاز) دارندگان وسائط باری و مسافری بر اساس پیمایش انجام شده که میزان سهمیه تخصیصی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال و در کارت های هوشمند سوخت شارژ می‌شود.

 مدنی گفت: در حال حاضر ارائه سوخت(گازوئیل) بر اساس کارکرد ماهیانه، برای خودروهای برون شهری با اخذ بارنامه و ثبت در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تائید امور پایانه‌های استان و برای خودروهای درون شهری با اخذ پروانه فعالیت و ثبت نام در آدرس www.utcms.ir و تائید شهرداری ها(تاکسیرانی) و صدور بار برگ روزانه امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های متولی (شهرداری‌ها، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها) در راستای تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از مراجعات این قشر زحمتکش به جایگاه های سوخت نفت گاز باید نسبت به توجیه مالکین خودروهای مذکور و رفع مشکل سامانه ای آن ها در خصوص ثبت نام و تغذیه سهمیه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز