خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ ماهه گذشته انجام شد؛

توزیع بیش از 12 هزار تن گاز مایع بصورت الکترونیکی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۳۹

​مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 10 ماهه گذشته از سال جاری، بیش از ۱۲ هزار تن گاز مایع در سطح استان بصورت الکترونیک توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی درباره توزیع الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی در استان اردبیل اظهار کرد: در 10 ماهه گذشته از سالجاری 12 هزار و ۳۷ تن گاز مایع در سراسر استان تامین و توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر منطقه هدف از اجرای این طرح را تامین رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در نمامی شهرستان های زیر پوشش اعلام کرد.

مدنی تاکید کرد: با اجرای این طرح، توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی که در سایت تجارت آسان به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام شده، اجرایی خواهد شد و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می توانند بدون واسطه و بصورت غیر حضوری، با مراجعه‌ به سایت تجارت آسان در این سامانه ثبت نام کنند و سیلندر گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری نمایند. خرید سوخت فقط از طریق کارت بانکی امکان پذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز