خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌شرقی:

سرعت خدمت‌رسانی در استان پایین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۰۴۹

استاندار آذربایجان شرقی سرعت خدمت‌رسانی در استان را پایین توصیف کرد و گفت: لازمه سرعت گرفتن خدمت‌رسانی، بهره‌گیری از خرد جمعی و تسلط مدیران بر مسائل و راهکارهای حل آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مالک رحمتی در شورای اداری مراغه گفت: از سوی دیگر کل اعتبارات عمرانی استان کمتر از ۳۰ هزار میلیارد ریال است در حالی برای تکمیل برخی از طرح‌های نیمه‌تمام از جمله آزادراه مراغه - هشترود اعتبارات فراتری نیاز است و برهمین اساس باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌برداری شود.

وی بهره‌گیری از روش‌های تأمین مالی را مورد تأکید قرارداد و افزود: باید خودمان را به آب‌وآتش بزنیم تا بتوانیم یک طرح را تکمیل کنیم و اگر قرار باشد اعتبار را دولت اختصاص دهد، مسئولان چه نقشی در این زمینه دارند؟ و اینجاست که پای مدیران باتدبیر و خلاق به میان باز می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی استفاده شود و نسخه نجات از رخوتی که در مجموعه دولتی وجود دارد، خلاقیت و نوآوری است.

رحمتی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها همچون ورزشگاه مراغه از بدیهی‌ترین امکانات و تجهیزات محروم بوده و همچنان بلااستفاده است، اضافه کرد: ناترازی موجود باید با بسیج تمام امکانات و نیروها رفع شود.

مصوبه‌های شورای اداری مراغه با حضور استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه فاقد انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز است، بیان کرد: آب و برق این ورزشگاه از محل طرح چهارصدواحدی نهضت ملی مسکن تأمین می‌شود و علاوه‌برآن، فرماندار مراغه جلسه‌ای برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت تکمیل این ورزشگاه تشکیل خواهد داد.

رحمتی بر رفع مشکلات پیشروی طرح چهارصدواحدی نهضت ملی مسکن در منطقه پهرآباد تأکید کرد و افزود: ظرف ۷۲ ساعت آینده اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تراز، کد و نقشه جامع را به‌صورت رسمی ابلاغ می‌کند.

وی ادامه داد: فرمانداری و شهرداری مراغه هم برای انتقال آب و برق به این مساکن مأمور می‌شوند تا این طرح آماده افتتاح معطل نماند و دراسرع‌وقت به مردم واگذار شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خطاب به مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: طرح اوحدی مراغه به‌خاطر تملک سه باب ساختمان بلاتکلیف است درحالی‌که اجرای آن برای توسعه گردشگری مراغه و حفظ تاریخ ایران کمک می‌کند.

رحمتی افزود: ظرف یک ماه آینده نقشه راه تکمیل این طرح باید آماده شود و ازآنجایی‌که وزیر میراث‌فرهنگی نیز نسبت به اجرای آن دستور لازم را صادر کرده است، اقدام عملی باید برای تکمیل این طرح آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز