خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی:

مردم نگران پایان اعتبار کارت ملی خود نباشند / کارت های ملی قدیمی همچنان معتبر است

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۸۶

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: مردم نگران پایان اعتبار کارت ملی فعلی خود نباشند.

به گزارش ایلنا، احد جودی در نشست ثبت وقایع حیاتی شهرستان ورزقان گفت: مردم استان به شایعات در خصوص بی اعتبارز شدن کارت های ملی تا پایان امسال گفت: هر چند اعتبار کارت های ملی تا پایان امسال به اتمام می رسد، اما تا صدور کارت ملی هوشمند برای همه هم استانی ها، حتی در سال آینده همچنان اعتبار خواهد داشت.

وی گفت: روزانه ۳ هزار کارت ملی هوشمند در استان صادر می شود و از حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی، تاکنون برای یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر معادل ۵۴ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال، کارت ملی هوشمند صادر شده است.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی یادآور شد: اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی، اخیرا برای تسریع در روند نام نویسی و صدور کارت ملی هوشمند برای هم استانی ها، واحد‌های سیاری در تبریز و مراغه راه اندازی کرده است و در دیگر شهر‌های استان نیز به زودی راه اندازی می شود.
جودی در پایان خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی در زمینه صدور کارت ملی هوشمند، تاکنون رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز