خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

نیمه دوم تیرماه و کنسرت‌ پاپ‌ها از «قلعه حسن‌خان» تا «بردسیر»/ محسن ابراهیم‌زاده، بهنام بانی و «هوروش‌بند» رکورددار!

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۲۰

بهنام بانی، احسان خواجه‌امیری، ماکان‌بند، اشوان، هوروش‌بند، فرزاد فرزین، محسن ابراهیم‌زاده و علیرضا طلیسچی برخی از خوانندگانی هستند که در نیمه دوم تیرماه در استان‌هایی چون مرکزی، آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، مازندران، لرستان و کردستان کنسرت برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نظر می‌رسد خوانندگان موسیقی پاپ در تابستان نسبت به دیگر فصول سال پرکارتر هستند نگاهی به لیست کنسرت‌های قبلی و پیش رو در ماه آغازین گرم‌ترین فصل سال گواهی بر این ادعاست. از طرفی علاقمندان موسیقی در فصل تابستان، اوقات فراغت بیشتری دارند تا در کنسرت‌های هنرمندان مورد علاقه‌شان حضور پیدا کنند و همین موضوع یکی از دلایل مهم برگزاری برنامه‌های بیشتر در فصل تابستان است. اتفاق خوب اینکه، کنسرت‌های تابستانی امسال محدود به تهران نیست و برخی از خوانندگان عرصه پاپ، قرار است علاوه بر برگزاری کنسرت‌های تابستانی پایتخت، در استان‌ها و شهرهای دیگر نیز به اجرای برنامه بپرازند. بهنام بانی، احسان خواجه امیری، «ایوان‌بند»، «ماکان‌بند»، اشوان، بابک جهانبخش و محسن ابراهیم‌زاده برخی از خوانندگانی هستند که در نیمه دوم تیرماه، میهمان شهرهای مختلف و گاه دورافتاده خواهند بود و برای علاقمندانشان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

استان کرمان

سیرجان

«ماکان‌بند»

گروه موسیقی «ماکان بند» به خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره، قرار است روز شنبه 15 تیرماه راس ساعت 20:30  در سالن «امام علی» شهر سیرجان به اجرای برنامه بپردازند. قیمت‌های بلیت این کنسرت از 70‌هزارتومان تا 110‌هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید بلیت هنوز فرصت دارند.

بردسیر

احسان خواجه‌امیری

احسان خواجه‌امیری که به تازگی در تهران و دیگر شهرها کنسرت برگزار کرده، قرار است روز شنبه 15 تیرماه، راس ساعت 20:30 در سالن «مولای متقیان» شهرستان بردسیر استان کرمان به روی صحنه برود. نکته جالب اینکه قیمت‌ بلیت‌های این کنسرت، نسبت به قیمت‌های دیگر کنسرت‌ها در شهرها و استان‌های دیگر بسیار پایین‌تر است و اهالی کرمان و شهرستان بردسیر می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت 30‌ هزارتومان است که بر اساس جایگاه و موقعیت صندلی‌ها تا 50‌هزارتومان افزایش پیدا می‌کند. بلیت‌های این کنسرت هنوز به طور کامل فروش نرفته و علاقمندان و هواداران خواجه‌امیری هنوز برای خرید بلیت فرصت دارند.

 کرمان

«ماکان‌بند»

گروه موسیقی «ماکان‌بند»، روز یکشنبه 16 تیرماه میهمان اهالی شهر کرمان خواهند بود و طی سانس‌های 20:30 و 22:30 در سالن «تلاش» این شهر به روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیت‌های این کنسرت نیز بر اساس جایگاه صندلی‌ها از 80‌هزار تومان تا 120‌هزار تومان متغیر است و  هنوز به طور کامل فروش نرفته است.

آذربایجان غربی

ارومیه

سالارعقیلی

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی قرار است روز شنبه 15 تیرماه، راس ساعت 21:30 در سالن «دریا» واقع در شهر ارومیه روی صحنه برود و علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت‌های آن اقدام کنند. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 50‌هزارتومان تا 120‌هزار تومان متغیر است.

سردشت

«هوروش‌باند»

گروه موسیقی «هوروش» به خوانندگی مهدی دارابی که کار تنظیم و ساخت آهنگ‌های آن را مهدی جهانی به عهده دارد، علاوه بر برگزاری کنسرت در شهرها و استان‌های دیگر روز دوشنبه 24 تیرماه نیز در شهر سردشت به اجرای برنامه خواهند پرداخت. کنسرت «هوروش‌بند» راس ساعت 21:00  در تالار «کسری» برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های آن از 40‌ هزارتومان تا 110‌ هزارتومان متغیر است.

ارومیه

سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی، خواننده موسیقی پاپ قرار است روز سه‌شنبه 25 تیرماه، راس ساعت 21:00 در سالن «ایرانیان» شهر ارومیه روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های کنسرت شعبانخانی از 50‌ هزارتومان تا 120‌ هزار تومان متغیر است و هنوز به طور کامل فروش نرفته است.

میاندوآب

بهنام بانی

بهنام بانی که طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته در تهران و شهرستان‌ها به اجرای کنسرت پرداخته، روز سه‌شنبه 25 تیرماه به شهر میاندوآب واقع در استان آذربایجان غربی می‌رود و در تالار «قصر» میزبان هوادارانش خواهد بود. زمان برگزاری این کنسرت ساعت 18:00 است و قیمت بلیت‌های آن از 50‌ هزارتومان تا 120‌ هزارتومان متغیر است.

بوکان

«هوروش‌بند»

گروه موسیقی «هوروش» به خوانندگی مهدی دارابی که کنسرت‌های متعددی را در تیرماه امسال برگزار کرده، قرار است روز سه‌شنبه 25 تیرماه، راس ساعت 21:00 در تالار «دریا» واقع در شهر بوکان به روی صحنه برود و میزبان هوادارانشان باشد. قیمت بلیت‌های کنسرت گروه «هوروش» در شهر بوکان از 40‌ هزارتومان تا 110‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

مهاباد

«هوروش‌بند»

گروه موسیقی «هوروش» به خوانندگی مهدی دارابی روز چهارشنبه 26 تیرماه، راس ساعت 21:00 نیز در تالار «وحدت» شهر مهاباد به اجرای کنسرت می‌پردازند. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 40‌ هزارتومان تا 110‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

آذربایجان شرقی

تبریز

رضا بهرام

رضا بهرام قرار است روز دوشنبه 24 تیرماه طی سانس‌های 18:30 و 21:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز به اجرای کنسرت بپردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 30‌ هزارتومان تا 120‌هزار تومان متغیر است و مخاطبان این خواننده برای تهیه بلیت هنوز فرصت دارند.

مرند

بهنام بانی

بهنام بانی، روز دوشنبه 24 تیرماه، راس ساعت 18:30 در تالار «ماریانا» واقع در شهر مرند به اجرای کنسرت می‌پردازد و قیمت بلیت‌های آن از 60‌هزارتومان تا 110‌هزارتومان متغیر است.

مراغه

بهنام بانی

بهنام بانی روز چهارشنبه 26 تیرماه نیز، میهمان مردم شهر مراغه خواهد بود و راس ساعات 18:00 و 21:30 در سالن «خواجه‌نصیر» به اجرای برنامه می‌پردازد. قیمت بلیت‌های کنسرت بانی در مراغه از  60‌ هزارتومان تا 100‌هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

تبریز

بهنام بانی

بهنام بانی طی روزهای شنبه و یک‌شنبه، 29 و 30 تیرماه، طی سانس‌های 18:00 و 21:30 در تالار «هتل لاله» شهر تبریز میزبان علاقمندانش خواهد بود و قیمت بلیت‌های آن از 60‌ هزارتومان تا 120‌ هزارتومان متغیر است.

استان مرکزی

اراک

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین قرار است روز یک‌شنبه 23 تیرماه، راس ساعت 21:30 در سالن «پتروشیمی مهاجران1» شهر اراک به اجرای برنامه بپردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 60‌ هزارتومان تا 120‌هزارتومان متغیر است.

تفرش

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی، روز چهارشنبه 26 تیرماه، راس ساعت 19:00 در سالن «امام خمینی» شهر تفرش روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 50‌ هزارتومان تا 120‌ هزارتومان متغیر است و هنوز به طور کامل فروخته نشده‌ است.

استان گیلان

گیلان

«هوروش‌باند»

گروه موسیقی «هوروش» قرار است روز دوشنبه 17 تیرماه راس ساعت 21:00 در تالار «گلستان» شهر گیلان روی صحنه برود. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت 30‌ هزارتومان است که بر اساس موقعیت صندلی‌ها تا 110‌ هزارتومان افزایش می‌یابد. بلیت‌های این کنسرت هنوز به طور کامل فروش نرفته و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

رشت

اشوان

اشوان روز دوشنبه 24‌ تیرماه راس ساعت 21:30 در تالار «مجلل» شهر رشت به اجرای کنسرت می‌پردازد و قیمت بلیت‌های آن از 30‌ هزارتومان تا 110‌ هزارتومان متغیر است و مخاطبان و علاقمندان اشوان برای خرید بلیت همچنان فرصت دارند.

گیلان

«ایوان بند»

اعضای گروه موسیقی «ایوان» متشکل از حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز)، قرار است روز دوشنبه 31 تیرماه، راس ساعت 21:30 در تالار «گلستان» شهر گیلان کنسرت برگزار کنند. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 30‌ هزارتومان تا 110‌ هزارتومان متغیر است و بلیت‌های آن به طور کامل فروخته نشده است.

استان هرمزگان

بندرعباس

بهنام بانی

بهنام بانی قرار است روز یکشنبه 16 تیرماه طی سانس‌های 20:00 و 22:00 در سالن «شهید آوینی» شهر بندرعباس به روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از 60‌ هزارتومان تا 140‌ هزارتومان متغیر است.

بندرعباس

«پازل‌بند»

گروه موسیقی پاپ «پازل» با خوانندگی علی رهبری و آرین بهاری که نهم تیرماه در شهر علی‌آباد کتول به اجرای برنامه پرداختند، قرار است روز جمعه 21‌ تیرماه، راس ساعت 20:00 در سالن «شهید آوینی» شهر بندرعباس به اجرای برنامه بپردازند. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت 50‌ هزارتومان است و تا  150‌هزارتومان افزایش می‌یابد و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

بستک

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را در تهران و دیگر شهرها روی صحنه برده، روز جمعه 21‌ تیرماه در سالن «پیام نور» بستک یکی از شهرهای استان هرمزگان نیز روی صحنه می‌رود. زمان اجرای کنسرت ابراهیم‌زاده ساعت 21:00 است و قیمت بلیت‌های آن از  60‌هزارتومان تا 130‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

استان تهران

ملارد

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی قرار است روز سه‌شنبه 18 تیرماه، راس ساعت 21:00 در سالن «شهید ثمری» شهرستان ملارد روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های کنسرت طلیسچی از 50‌ هزارتومان تا 120‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

شهرقدس (قلعه‌حسن‌خان)

اشوان

اشوان به جز اجرای کنسرت در شهرستان ملارد در شهر قدس تهران نیز کنسرت خواهد داشت. این خواننده قرار است روز چهارشنبه 19 تیرماه، راس ساعت 21:00 در سالن «فرهنگ و هنر» شهر قدس روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 60‌ هزارتومان تا 145‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان این خواننده پاپ هنوز برای خرید بلیت فرصت دارند.

استان مازندران

چالوس

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده قرار است روز دوشنبه 17 تیرماه میهمان اهالی شهر چالوس باشد. ابراهیم زاده طی سانس‌های 19:00 و 21:30 در سالن‌ »سینما جهان‌نما» روی صحنه خواهد رفت و قیمت بلیت‌های آن از 80‌ هزارتومان تا 120‌ هزارتومان متغیر است. بلیت‌های این کنسرت هنوز به طور کامل فروخته نشده و اهالی شهر چالوس برای خرید هنوز فرصت دارند.

ساری

اشوان

اشوان خواننده موسیقی پاپ قرار است روز سه‌شنبه 18 تیرماه راس ساعت 21:00 در سالن «سپهر» ساری با هوادارانش دیدار کند. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 65‌ هزارتومان شروع می‌شود و بر اساس جایگاه صندلی‌ها تا 120‌ هزارتومان افزایش می‌یابد. بلیت‌های این کنسرت هنوز به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

استان قزوین

قزوین

«جاودانه‌های ایرج»

پرویز قربانی قرار است در سالن «کوثر» قزوین به اجرای آثار حسین خواجه‌‌امیری (ایرج) بپردازد و ایشان نیز به صورت افتخاری در این کنسرت حضور خواهند داشت. ارکستر «هخامنش» برگزار کننده این کنسرت است و اسماعیل‌ خانی تنظیم ارکستر را به عهده داشته است.

زمان برگزاری این کنسرت، شنبه 15 تیرماه، راس ساعت 21:00 است و قیمت بلیت‌های آن از 30‌ هزارتومان تا 70‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید بلیت همچنان فرصت دارند.

استان سمنان

سمنان

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم زاده، پنج‌شنبه 20 تیرماه نیز میهمان اهالی شهر سمنان خواهد بود و راس ساعت 21:00 در سالن «ایران زمین» سمنان روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 40‌هزارتومان تا110‌هزارتومان متغیر است. علاقمندان برای خرید بلیت هنوز فرصت دارند.

استان بوشهر

بوشهر

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ که با وجود حضور کوتاه مدتش در عرصه موسیقی، محبوبیت بسیاری نزد مخاطبان گونه پاپ پیدا کرده و تاکنون چندین بار در تهران و دیگر شهرها روی صحنه رفته، قرار است پنج‌شنبه 20 تیرماه، طی سانس‌های 20:30 و 22:30 در سالن «لیان» شهر بوشهر روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های کنسرت فرخ بر اساس جایگاه صندلی‌ها از 40‌ هزارتومان تا 140‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

استان سیستان و بلوچستان

زاهدان

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش که به تازگی در تهران روی صحنه رفته، قرار است یک‌شنبه 23 تیرماه، طی دو سانس 18:30 و 21:00 در سالن «هلال» شهر زاهدان میزبان علاقمندانش باشد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 80‌ هزارتومان تا 135‌ هزارتومان متغیر است و هنوز  به طور کامل فروش نرفته است.

استان کردستان

مریوان

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده، روز دوشنبه 24 تیرماه، راس ساعت 21:30 در هتل «زریوار» شهر مریوان روی صحنه خواهد رفت و قیمت حداقلی بلیت‌های آن 50‌ هزارتومان است که تا 90‌ هزارتومان افزایش می‌یابد. بلیت‌های این کنسرت نیز به طور کامل فروخته نشده و هموطنان مریوانی برای خرید فرصت دارند.

استان کرمانشاه

کرمانشاه

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند در روز پنجشنبه و جمعه  27 و 28 تیرماه میهمان اهالی کرمانشاه است. این خواننده روز پنجشنبه طی سانس‌های 18:30 و 21:30  و روز جمعه راس ساعت 18:30 در تالار «انتظار» کرمانشاه به اجرای کنسرت خواهد پرداخت. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 50‌ هزارتومان تا 130‌ هزارتومان متغیر است و به طور کامل فروش نرفته است.

استان البرز

شهر فردیس

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده روز جمعه 28 تیرماه طی سانس‌های 18:00 و 21:00 در فرهنگسرای «ولایت» فردیس به اجرای برنامه می‌پردازد و قیمت بلیت‌های آن از 60‌هزارتومان تا 150‌هزارتومان متغیر است.

استان لرستان

خرم‌آباد

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده که یکی از رکوردداران کنسرت در تیرماه امسال است، روز شنبه 29 تیرماه، طی سانس‌های 18:30 و 21:00 در سالن «بانک صادرات» واقع در شهر خرم‌آباد به اجرای برنامه می‌پردازد و قیمت بلیت‌های آن از 60‌ هزارتومان تا 110‌ هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز