خبرگزاری کار ایران

اسلامی:

حمله ناو وینسنس به هواپیمای هما معنایی جز جهان‌خواری آمریکا ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۱۹۲

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آمریکا به دنبال این است که باز هم به دوره تاثیرگذاری در ایران برگردد اما با هوشیاری ملت ایران هرگز این اتفاق نمی‌افتد و مردم ایران با هوشیاری مسیر رشد و توسعه را طی خواهند کرد.

به گزارش خبرگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در مراسم بزرگداشت سالروز فاجعه حمله ناو وینسنس به هواپیمای ایران ایر با بیان اینکه این حمله در تقویم خاطرات تمام جامعه هوانوردی کشور و جامعه جهانی باید به صورت روزمره‌ تکرار شود، گفت: تکرار آن به این دلیل است که آمریکا را به معنای واقعی کلمه جهان‌خوار و تروریست بدانیم.

وی افزود: این پرواز در مسیر مشخص، مقصد مشخص و با موقعیت مشخص در حال حرکت بوده و برای هر نیروی نظامی که در دریا فعالیت می‌کند مشخص است که این هواپیما، هواپیمای ترابری و مسافربری است و نمی‌تواند هواپیمای متخاصم باشم.

اسلامی افزود: اما آمریکا پس از این اقدام به فرمانده ناو وینسنس مدال می‌دهد و این معنایی جز جهان‌خواری آمریکا ندارد و به دنبال غارت دارایی و ثروت ملت‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه در دوره‌ای هستیم که سرنوشت ایران به دست ملت تعیین می‌شود و آمریکا در آن نقشی ندارد و همین امر موجب عصبانیت آمریکا شده و دلیل تحریم‌ها هم همین استقلال ایران است.

اسلامی با بیان اینکه آمریکا سعی دارد با اعمال تحریم‌ها، چرخ توسعه کشور را کُند کند، گفت: آمریکا به دنبال این است که باز هم به دوره تاثیرگذاری در ایران برگردد اما با هوشیاری ملت ایران هرگز این اتفاق نمی‌افتد و مردم ایران با هوشیاری مسیر رشد و توسعه را طی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز