خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ساختار اجرایی کتابخانه‌های عمومی در استان معدل خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۰۵

استاندار لرستان با بیان اینکه ساختار اجرایی کتابخانه های عمومی در استان معدل خوبی دارد افزود: رویکرد دولت در تکمیل پروژه‌های ناتمام شرایط خوبی در کشور به وجود آورده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کتابخانه‌های عمومی در استان، گفت: ساختار اجرایی کتابخانه‌های عمومی در استان معدل خوبی دارد و  از اهتمام و تلاش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تقدیر می شود.

استاندار لرستان افزود: بخشی از ماموریت‌های دولت که دنبال می‌شود حضور و بازدیدهای میدانی اعم از فیزیکی و سرمایه‌های معنوی است.

زیویار فعالیت در حوزه کتاب را ارزشمند دانست و افزود: آیات و روایات بسیاری بر این امر تاکید دارند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت در تکمیل پروژه‌های ناتمام شرایط خوبی در کشور به وجود آورده است و روزانه شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و واحدهای اقتصادی هستیم و یکی از آنها افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد پس از ۲۲ سال بود.

استاندار لرستان گفت: با توسعه کتابخانه‌ها باید امکان جذب نوجوانان و همه آحاد مردم به کتابخانه‌ها و انس با کتاب ایجاد شود. 

وی با بیان اینکه متأسفانه فضای مجازی همه ساختارها را بهم ریخته و اعتیاد به فضای مجازی، همه را مبتلا کرده است افزود: فرهنگ اسلامی ما بسیار غنی است؛ ما از دوره پیش دبستانی با این موضوعات آشنا می شویم و خوشبختانه آموزش و پرورش به این حوزه اهتمام دارد.

زیویار ضمن تقدیر از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راهبری این مجموعه اظهار کرد: امیدوارم این حوزه بیشتر تقویت شود و ما در این مسیر همراه شما و در خدمت کتاب و کتابخوانی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز