خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف قریب به 700 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۷۰

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 48 ساعت و کشف قریب به 700 کیلو مواد افیونی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 48 ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف 8 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر 356 کیلو تریاک، 288 کیلو حشیش و 29 کیلو هرویین جمعا 673 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، 16 قاچاقچی مواد مخدرو 41 خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و 352 معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر شدند.

سردار جاویدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به‌ کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز