خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت فارس خبرداد؛

حضور پررنگ اداره کل صمت فارس در نمایشگاه جهانی «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۹۵۶

مدیرکل صمت فارس گفت: بهره مندی از ظرفیت ها، پتانسیل و قابلیت های صنعتی، معدنی و تجاری استان در رشد فعالیت های تجاری و اقتصادی ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی با تاکید بر اولویت رویکرد توسعه صادرات و حمایت ازفعالیت‌ها و خدمات تجاری در دولت سیزدهم گفت: ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان است، لذاضرورت دارد؛ جهت رشد فعالیت های اقتصادی فارس ازظرفیت، پتانسیل و قابلیت ‌های تولیدی، صادراتی، صنعتی، معدنی، تجاری و سرمایه‌گذاری استان توام با بازاریابی به موقع در ارتباط با تجار خارجی و افزایش مقاصد صادرات غیر نفتی با محوریت دانش بنیان نیز سهم لازم و بهره کافی راببریم.

ایزدی در خصوص اهداف این رویداد مهم جهانی تصریح کرد: معرفی و انتقال توانمندی‌های صادراتی واحدهای تولیدی و صنعتی استان فارس در راستای بهره مندی از ظرفیت‌های ششمین نمایشگاه اکسپو در دست‌یابی به بازارهای فروش، صدور کالا و خدمات، تأمین مواد اولیه و تجهیزات موردنیاز جهت تعاملات تجاری جهانی است.

این نمایشگاه در هفت گروه کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات - صنعت - گروه پتروشیمی - فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری - دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی - صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه خدمات بر پاست.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر و حدود ۱۰۰ کشور است که ۴۰ کشور با هیئت عالی رتبه دولتی در این برنامه حضور خواهند داشت و از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر و آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه علاوه بر ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی های تولیدی و تجاری فارس نیز زنجیره ارزش صنعت فولاد استان فارس در قالب کتاب، بروشور دوزبانه فارسی و لاتین، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، پوستر و بنر و استند و … توسط اداره کل صمت فارس در معرض دید مراجعین و میهمانان حاضر دراین رویداد مهم جهانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز