خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۵۴۳

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 542 کیلو حشیش و تریاک در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار "علی اکبر جاویدان " در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که در یک عملیات تعقیب و گریز سریع خودرو متوقف و در بازرسی از آن 290 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد نیز طی عملیاتی دیگر حین گشت زنی در محور فرعی دهستان ضمن شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در بازرسی از این خودرو 138کیلو و 250گرم تریاک و 114 کیلو حشیش کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در این دو عملیات جمعا 542 کیلو و 250 گرم مواد مخدر کشف ، 4 متهم دستگیر و 2 دستگاه خودرو حامل مواد توقیف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.
 
سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روز با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز