خبرگزاری کار ایران

کشف بزرگترین محموله هروئین ۱۰ سال اخیر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۸۲

با اشرافیت اطلاعاتی پلیس هرمزگان، مامورین ایستگاه بازرسی شهید نوروزی «جاسک» مقدار ۹۶۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از یکدستگاه تریلی کشنده کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال یک محموله سنگین مواد از مرزهای شرقی کشور به داخل استان را داشت را شناسایی و با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت سوداگران را رصد کردند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک، خودرو تریلی کشنده حامل مواد مخدر را حین تردد در حوزه استحفاظی ایستگاه بازرسی شهید نوروزی شناسایی و ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم موادمخدر هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و یک متهم را تاکنون در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه سایر اعضای این باند نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد، گفت: پلیس با تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز