خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل:

5 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در دهه فجر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۹۲

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در دهه فجر امسال 5 پروژه در بخش آبخیزداری با اعتبار بیش از 65 میلیارد ریال در استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمود قلی‌زاده  با اعلام این خبر گفت: در دهه فجر امسال تعداد 5 پروژه حوزه منابع طبیعی استان  با اعتبار بیش از 65 میلیارد ریال  به مرحله بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای عملیات آبخیزداری، مدیریت روان آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بوده که در شهرستان‌های  سرعین ،کوثر،گرمی،اصلاندوز و اردبیل اجرا شده است.

وی بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری در دهه فجر در استان  450 نفر از مزایای این پروژها  در 5 روستای استان برخوردار خواهند شد.

قلی زاده  با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش مردم با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: امیدواریم با مشارکت مردم در اجرای این پروژه‌ها گام بلندی در راستای ارتقای سطح منابع طبیعی و آبخیزداری برداریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  افزود : پروژه‌های یادشده با هدف کنترل سیل و رسوب و تقویت پوشش گیاهی،تقویت آب چشمه ها و قنوات ، کاهش اثرات خشکسالی  و تقویت سفره های آبهای زیر زمینی اجرایی شده‌اند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز