خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه خبرداد؛

سالانه ۵۰۰ هزار سقط در ایران داریم که اینها نقش صهیونیسم را در داخل کشور انجام می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۷۱

باید نگران خانواده هایی بود که بجای فرزندآوری، حیوان پروری می کنند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با انتقاد از کسانی که دست به سقط جنین می زنند، آمار سقط جنین در ایران را سالانه ۵۰۰ هزار مورد عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "حجت‌الاسلام حسن طیبی‌فر" در اجلاسیه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان چُرامِ استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکیدبراینکه جامعه باید بسمت و سوی فرزندآوری گام‌های محکم‌تری بردارد، اظهار داشت: سالانه ۵۰۰ هزار سقط جنین در ایران داریم که ما معتقدیم اینها نقش صهیونیسم را در داخل انجام می دهند. 

وی با تاکید براینکه‌ ما به کسانی که سقط جنین می کنند لعن و نفرین می فرستیم، خاطرنشان کرد: سالانه ۵۰۰ هزار بچه شیعه در کشور غیرقانونی سقط جنین می‌شوند و ما آنهایی را که باعث این سقط جنین ها می شوند لعن و نفرین می‌ کنیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی مُتاسفانه در داخل کشور کار رژیم صهیونیستی را انجام می‌دهند، یادآور شد: پدر و مادران حواس‌شان جمع باشد، این جنایت سقط جنین را پروروگار مُتعال نمی‌بخشد.

طیبی‌فر، با تاکید براینکه شهدای ما جایگزین می‌خواهند، تصریح کرد: بحث جوانی جمعیت یک بحث جدی در جامعه و جهاد است که نباید به آسانی و بر اثر سهل انگاری، آن را نادیده گرفت.

باید نگران خانواده هایی بود که بجای فرزندآوری، حیوان پروری می کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود از خانواده هایی که بجای فرزندآوری در خانه های خود حیوانات نگهداری می کنند هم انتقاد کرد و ادامه داد: در خانواده‌ای که سگ و گربه، ارزشش بیشتر از فرزند شده است، باید نگران بود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با طرح این سوال که آیا سبک زندگی امروز ما مثل شهدا است؟، اظهارداشت: آنچه امروز به درد زندگی ما می‌خورد، سیر عملی و سبک زندگی شهدا است. 

طیبی‌فر گفت: کسی که با رشوه گرفتن، گران‌فروشی و ظلم کردن به دیگران و چپاول بیت‌المال، دل مردم و خانواده‌های مُعظم شهدا را می‌‌لرزانند، آیا سبک زندگی آنها مثل شهدا است؟

وی با بیان اینکه باید مراقب بود که فکر و اندیشه فرزندان‌تان آلوه نشود، یادآور شد: والدین در مقابل فرزندان خود مسئول هستند،فرزندان خود را با نماز، عبادت و مسجد آشنا کنید.

این مقام سپاهی با تاکید براینکه جامعه ما امروز به سبک‌زندگی شهدا نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تفکرات انحرافی با ولایتمداری سنخیت ندارد.

طیبی‌فر افزود: ولایت فهمی، ولایت باوری و ولایت یاوری، سه مقوله‌ای است که شهدا به آنها عمل کردند، هرکس این سه مقدمه را داشت یعنی ولایتمدار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز