خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان:

یک هزار و 990 نفر در استان اردبیل همیار طبیعت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۳۱

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یک هزار و 990 نفر از دوستداران طبیعت در این استان با ثبت‌نام و دریافت کارت همیار طبیعت به جمع این تشکل پیوستند.

به گزارش ایلنا، محمود قلی زاده  با بیان این مطلب گفت  : با اجرای طرح ثبت‌نام همیاران طبیعت تاکنون یک هزار و 990 نفر از شهروندان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که 562نفر مربوط به امسال است.

وی افزود: روند ثبت‌نام از علاقه‌مندان به طبیعت در این استان  تداوم خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد به بیش از سه هزار نفر افزایش پیدا کند..

وی اظهار داشت: در طرح همیار طبیعت افراد علاقه‌مند و دوستداران منابع طبیعی به طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی کشور، سازماندهی می‌شوند تا براساس دستورالعمل‌ها و آموزش‌های لازم در قالب "همیار طبیعت دانش‌آموز"، "همیار طبیعت مروج" و "همیار طبیعت محافظ" به‌طور افتخاری در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی همکاری کنند.

وی گفت: همیار طبیعت به فرد یا افرادی گفته می‌شود که بصورت انفرادی و گروهی "سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور" را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره‌برداری صحیح از منابع طبیعی یاری کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز