خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل خبر داد؛

کشف 40 اصله قنداق و 4 و نیم تن هیزم قاچاق جنگلی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۴۵

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط 40 اصله قنداق و 4 و نیم تن هیزم قاچاق جنگلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود قلی زاده با اعلام این خبر گفت: با اقدام  ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل یکدستگاه کامیون حامل 4و نیم تن هیزم در جاده مغان به اردبیل  و یک دستگاه وانت نیسان حامل  40 اصله قنداق جنگلی در جاده نمین به اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.           

وی صیانت و حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه آحاد مردم دانست و افزود: در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با متخلفین، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی و متصرفین اراضی ملی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: از شهروندان و طبیعت دوستان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب با سامانه های امداد جنگل و مرتع به شماره های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس حاصل نمایند تا اقدامات فوری انجام شود.

قلی زاده به  مخربان عرصه های منابع طبیعی هشدار داد و گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی با آمادگی کامل و حضور شبانه روزی در عرصه ها با متخلفان برخورد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز