خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل خبر داد؛

کشف یک هزار و 653 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۰۳۹

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط یک هزار و 653 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود قلی زاده با اعلام این خبر گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت طی شش ماه سال جاری یک هزار و653 اصله انواع چوب آلات جنگلی و 47 تن  هیزم  و 2 هزارو 765 کیلو گرم زغال کشف و ضبط شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری نزدیک دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی خواستار اعمال مجازات‌های بازدارنده برای متخلفین در عرصه‌های جنگلی و ملی شد.

قلی زاده صیانت و حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه آحاد مردم دانست و افزود: در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با متخلفین، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی و متصرفین اراضی ملی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت، از شهروندان و طبیعت دوستان خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس حاصل کنند تا اقدامات فوری انجام شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به  مخربان عرصه‌های منابع طبیعی هشدار داد و گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی با آمادگی کامل و حضور شبانه روزی در عرصه ها با متخلفان برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز