خبرگزاری کار ایران

۱۶طرح مهم، رهاورد سفر امروز استاندار خوزستان به شوش

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۶۷

سفر یک روزه استاندار خوزستان به شهرستان شوش، ۱۶طرح کلان در بخش‌های مختلف زیرساختی، بهداشتی، عمرانی و آموزشی به دنبال داشت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، استاندار خوزستان امروز جمعه در پایان سفر یک روزه به شهرستان شوش که نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاونین برنامه ریزی و عمرانی استاندار، فرمانده انتظامی استان، برخی مدیران کل استان، معاونین سیاسی اجتماعی، عمرانی، برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشداران مرکزی و فتح المبین  حضور داشتند، افزود: این سفرها مصوبه های متعددی با حضور مدیران کل استان داشته است که اجرای این مصوبه ها علاوه بر گره گشایی از مشکلات مردم، می‌تواند موجب تحول در این شهرستان شود.

علی اکبر حسینی محراب ادامه داد: پیش از سفر به شهرستان، نشست‌های تخصصی میان کارشناسان و مسوولان استانی و شهرستانی در بخش های مختلف برگزار و در نشست‌های شورای اداری این شهرستان جمع‌بندی و تصویب رسید.

وی مدیریت علمی را نیاز کنونی استان دانست و گفت: توجه به ظرفیت‌های غنی مذهبی، گردشگری، کشاوری، صنایع تبدیلی و خدماتی این شهرستان می‌تواند گره گشای بخش زیادی از مسایل و مشکلات شوش شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: ۱۶ طرح مهم در بخش های مختلف زیرساختی، کشاورزی، بهداشتی، جاده‌ای (زیرگذر چهارراه شوش به دزفول) و تامین آب شرب پایدار در شوش به تصویب رسید که تکمیل بیمارستان شهدا با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله مهمترین این مصوبه ها است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند این مصوبه ها را در زمانبندی تعیین شده محقق کنند، گفت: کمیته‌های ویژه پیگیری مصوبه های استانی در تمام دستگاه‌ها که طرح‌هایی را متعهد شده‌اند باید تشکیل شود. ضمن اینکه مسوول پیگیری‌های ویژه استاندار نیز بر اجرای مصوبات نظارت مستمر خواهد داشت.

حسینی محراب ادامه داد: مقرر شده است که هر ۴۵ روز نشستی در مرکز استان با حضور دستگاه های مختلف و مسوولان هر شهرستان برگزار و روند اجرای این طرح ها به طور مستمر رصد شود.

وی افزود: تخصیص اعتبارات عوارض آلایندگی به روستاهای خوزستان به همت دولت سیزدهم محقق و کارهای بزرگی نیز در روستاهای استان انجام شده است که استمرار این شیوه، موجب تحول در بخش روستایی استان می‌شود.

استاندار خوزستان مقابله با رسم غلط تیراندازی در مراسمات را مورد تاکید قرار داد و گفت: این رسم غلط که موجب مرگ شهروندان زیادی در استان شده است باید با همکاری شیوخ و بزرگان عشایر و اعضای شورای تامین جمع آوری شود.

حسینی محراب در سفر ۶ ساعته به شهرستان شوش ضمن بازدید از روند احداث بیمارستان شهدای این شهرستان، از برخی طرح های عمرانی از جمله تقاطع غیرهمسطح در حال احداث نظام مافی، جاده ورودی شهر شوش و گلخانه زعن بخش فتح المبین بازدید و در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

استاندار خوزستان در پایان سفر خود به شوش علاوه بر حضور در حرم دانیال نبی(ع) و دیدار با سه خانواده شهید، به سفر یک روزه خود پایان داد.

همچنین دراین جلسه نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، بخشدار مرکزی و فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه شوش به بیان برخی مشکلات و کمبودها پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز