خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان:

جرایم مؤدیان مالیاتی کوچک در قزوین به‌طور کامل قابل بخشش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۹۹

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از صدور و ابلاغ بخش‌نامه اختیار بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش و تقسیط ۲۴ ماهه بدهی مؤدیان مالیاتی کوچک خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله عباس‌پور گفت: اختیار بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم قابل بخشش و تقسیط بلندمدت (۲۴ ماهه) بدهی مؤدیان مالیاتی کوچک که تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه سال جاری با پذیرش مالیات تعیین شده از فرآیند دادرسی خارج شوند به مدیران کل امور مالیاتی تفویض شده‌است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین افزود: برای تسریع در قطعیت پرونده‌های مالیاتی و جلوگیری از طولانی شدن فرآیند دادرسی مالیاتی، چنانچه مؤدیان مالیاتی از اعتراض خود نسبت به برگ تشخیص یا مطالبه مالیات یا جرائم یا آرای بدوی یا تجدیدنظر هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی که تا تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ به ادارات امور مالیاتی ارائه کرده‌اند، حداکثر تا پانزدهم دی‌ماه سال جاری انصراف دهند و مالیات تعیین شده تا مرحله اعتراض را قبول کنند، می‌توانند از این تسهیلات ویژه مالیاتی استفاده‌کنند.

وی گفت: استفاده از این تسهیلات در صورتی شدنی است که اصل مالیات سال یا دوره این قبیل مؤدیان برای اشخاص حقیقی در هر یک از منابع کمتر از ۱۵ میلیون تومان و درباره اشخاص حقوقی کمتر از ۱۲۰ میلیون تومان باشد.

این مسئول ادامه‌داد: همچنین بدهی مالیاتی این‌گونه مؤدیان با رعایت شرایط فوق در اجرای ماده ۱۶۷ قانون مالیات‌های مستقیم تا ۲۴ ماه از تاریخ ابلاغ برگ قطعی قابل تقسیط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز