خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

وضعیت قرارداد کارگران شهرداری تعیین تکلیف شود + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۶۷

دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان، گفت: با توجه به ثابت نبودن پیمانکاران شهردای، وضعیت قرارداد کارگران در وضعیت منظمی نیست و امکان دریافت خدماتی چون وام را ندارند، شهرداری باید این موضوع را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، اسماعیل حاجی زاده در حاشیه مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس، گفت: امروز به مناسبت روز کار و کارگر شهرداری بندرعباس با حمایت اعضای شورای شهر، مراسمی جهت تجلیل از کارگران برگزار کرده‌اند که بسیار کار پسندیده‌ای است.

وی ادامه داد: من از زحمات شهرداری در این چند ساله تشکر می‌کنم، اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است که می‌تواند به پرداخت به موقع حقوق کارگران، خدمات رفاهی و ... اشاره کرد.

حاجی‌زاده افزود: ما نیز در خانه کارگر در کنار کارگران هستیم و تمام تلاش خود را در جهت خدمت به این عزیزان انجام می‌دهیم. در سال گذشته حدود 20 تن برنج، 25 تن شکر، بیش از 1800 کالای لوازم خانگی، پوشاک و لوازم التحریر بین کارگران شهرداری توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین طرحی از سال گذشته اجرایی شد که امسال نیز در حال اجراست. در این طرح لاستیک خودرو 70 درصد زیر قیمت بازار به کارگران عرضه می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر، گفت: از شهرداری تقاضا داریم که در مورد قرارداد کارگران چاره‌ای بیاندیشید، زیرا پیمانکاران ممکن است هرساله عوض شوند و این امر باعث شده است تا کارگران از خدماتی چون دریافت وام محروم شوند.

وی اضافه کرد: پیمانکاران نمی‌توانند وام یک کارگر را به مدت 5 سال ضمانت کنند. امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز