خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خبرداد؛

پرداخت 2 هزار میلیارد تومان عوارض آلاینده صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۵۲

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌ها و صنایع تعیین شده در پرداخت 2 همت باید هر چه سریعتر اقدام کنند افزود: اگر در موعد مقرر 2 هزار میلیارد تومان یاد شده پرداخت نشود دستگاه قضایی نسبت به مسدود کردن حساب‌ها و توقیف املاک اقدام می‌کند.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرانگیز از قطعیت پرداخت 2 هزار میلیارد تومان عوارض آلاینده صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: در مجموع صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی 21 هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی باید پرداخت کنند که تاکنون پرداخت 2 هزار میلیارد تومان آن در هیئت‌های حل اختلاف به قطعیت رسیده و پیش‌بینی می‌شود پرداخت 19 همت دیگر تا پایان تیر ماه سال جاری مصوب شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و صنایع تعیین شده در پرداخت 2 همت باید هر چه سریعتر اقدام کنند افزود: اگر در موعد مقرر 2 هزار میلیارد تومان یاد شده پرداخت نشود دستگاه قضایی نسبت به مسدود کردن حساب‌ها و توقیف املاک اقدام می‌کند.

مهرانگیز هشداری هم به نحوه هزینه کردن مبالغ یاد شده داد و تأکید کرد: باید سعی شود این مبالغ در مسیر تعیین شده هزینه شود و در صورت ایجاد انحراف در آن و مبالغ در موارد دیگر هزینه شود موجب تشکیل پرونده قضایی می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت 21 هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی صنایع پارس جنوبی به استان بوشهر تحول مهمی در زیرساخت‌های مختلف و عمران و آبادانی شهرها و روستاها ایجاد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به نقش این استان در عرصه‌های اقتصادی و تولید ناخالص داخلی و ملی تصریح کرد: 96 درصد صادرات نفت خام کشور از جزیره خارگ، تولید 74 درصد گاز مصرفی از صنایع پارس جنوبی و تولید 50 درصد محصولات پتروشیمی کشور مربوط به صنایع مستقر در استان بوشهر است که در این راستا لازم است صنایع پتروشیمی در منابع مالی خود از طریق بانک‌های استان بوشهر اقدام کنند تا زمینه استفاده بانک‌ها در ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی و رفع مشکلات استان اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز