خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور در زنجان تاکید کرد؛

ضرورت گذر از مدیریت سنتی توزیع به مدیریت فعال و هوشمند توزیع

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۶۸

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور، با بیان اینکه افق پیشروی توزیع برق گذر از مدیریت سنتی توزیع به مدیریت فعال و هوشمند توزیع است، تاکید کرد: باید تلاش شود تا در ارتباط با توزیع و تغییراتی که در مدل های فکری ایجاد شده است، تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم و شاهد تحول در حوزه توزیع برق باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  محسن ذبیحی، امروز چهارشنبه (12اردیبهشت1403) همزمان با برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق در مرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان، گفت: توزیع برق بدلیل پیشانی دار خدمات و عرضه کننده انرژی برق به مردم است و به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای دارد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور، با اشاره به اینکه امروزه تغییرات و پیچیدگی ها در حوزه توزیع برق زیاد است، افزود:  ضروری است تغییراتی که در جامعه شاهد هستیم منطبق بر نیازمندی ها باشد.

وی، ادامه داد: تحولات متعددی را در حوزه برق شاهد هستیم و باید به پازل های مختلف برای به تصویر کشیدن نهایی شکل گرفته و توجه شود.

وی، یادآور شد: آنچه امروز مد نظر هست این است که چشم اندازی ترسیم کنیم تا  از مدیریت سنتی توزیع به مدیریت فعال و هوشمند توزیع  گذر کنیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، در خصوص پیچیدگی شبکه توزیع برق، ادامه داد: منحنی زمان را طی سه مرحله  ایمنی، تاب آوری ، یکپارچه سازی  و ریز شبکه ها شاهد هستیم.

وی، علت شرایط ناترازی در حوزه برق را ناشی از بد مصرفی دانست و ادامه داد: این موقعیت یک فرصت تاریخی ایجاد کرده تا توزیع برق نگاه و رویکرد خود را تغییر دهد.

این مسئول در کشور، تصریح کرد: باید تلاش شود تا در ارتباط با توزیع و تغییراتی که در مدل های فکری ایجاد شده است، تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و شاهد تحول در حوزه توزیع برق باشیم.

وی، همچنین در پایان سخنان خود، اظهار امیدواری کرد: با توسعه ظرفیت ها در حوزه برق افق پیشرو طراحی یک پلتفرم برای ارائه خدمات و حضور بازیگرانی که در حوزه توزیع می توانند نقش ایجاد کنند باشد تا از طریق آن تاب آوری شبکه ها رو بالا ببریم.

حسین عسکریان ابیانه، نیز، در ادامه این کنفرانس بین المللی، گفت: این کنفرانس از سال 77شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای  بسیاری خوبی در صنعت برق داشته است.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک، ادامه داد: شرکتهای ایران ترانسفو، ترانسفورماتور سازی کوشکن، شرکت پارس سوئیچ، همراه اول، دانشگاه زنجان و در برگزاری این کنفرانس ما را یاری دادند.

وی، تصریح کرد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک، یادآور شد: هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می گیرد که زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می شود.

وی، در پایان سخنان خود، اضافه کرد: ارتباط هایی که مسئولین اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس ها نقش مهمی دارد.
 

ضرورت گذر از مدیریت سنتی توزیع به مدیریت فعال و هوشمند توزیع

ضرورت گذر از مدیریت سنتی توزیع به مدیریت فعال و هوشمند توزیع

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز