خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان:

آموزش صاحبان و مباشرین صنفی الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۵۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر ضرورت آموزش در اصناف گفت: آموزش، تقویت کسب و کارها و فراگیری حرفه‌ای در بازار موجب بهبود وضعیت کسب و کار مشتری مداری می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در گیلان، اظهار کرد: واحدهای صنفی و مباشرین آنها قبل از شروع فعالیت باید آموزش‌های لازم را بگذرانند.

وی با تاکید بر اجرای قوانین نظام صنفی و لزوم توانمندی سازی و توجیه صاحبان صنوف، افزود: برای ساماندهی و تشریح چارچوب قوانین صنفی در قالب آموزش‌های ویژه صنفی و کسب و کار برای صاحبان صنوف و حتی مباشرین و خدمات دهندگان آنها الزامی است.

رئیس سازمان صمت گیلان ارائه خدمات صحیح و مطلوب صنفی را جزو حقوق شهروندی دانست و بیان کرد: هر چقدر صاحبان صنوف در کسب و کار خود به صورت حرفه‌ای به چارچوب قوانین جاری کشور توجه کنند قطعاً جایگاه خود را در فضای بازار در راستای مشتری مداری بهبود خواهند بخشید و باعث رونق کسب و کار خود می‌شوند.

پورحیدری با تاکید بر نظارت بیشتر خدمات صنفی و رعایت نرخ‌نامه‌های ابلاغ شده، اضافه کرد: رؤسای اتحادیه‌های صنفی بر واحدهای تحت مدیریت خود برای خدمات رسانی بهتر با جدیت بیشتری نظارت کنند و از فعالیت غیرقانونی اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه دیدگاه ما تنها به مرحله صدور پروانه صنفی نیست، افزود: نگاه ما به سمت نحوه فعالیت‌ها است و اینکه چطور می‌توان ابزارهایی را برای فعالیت بهتر صنوف به کار گرفت تا فعالان صنفی بتوانند در یک فضای رقابتی سالم در کنار هم قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز