خبرگزاری کار ایران

حمایت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار از فرزندان ایتام و محسنین استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۴۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: بیش از دو هزار و ۱۰۰ معلم به عنوان حامی ایتام و محسنین با واحد طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان البرز همکاری دارند.

به گزارش ایلنا، رضا البرزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم اظهار کرد: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی افزود: معلمان علاوه‌ بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از همکاری بیش از دو هزار و ۱۰۰ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

البرزی با بیان اینکه خیران می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش استان البرز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌ کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

در حال حاضر قریب به ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان البرز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز