خبرگزاری کار ایران

140 فرزند یتیم و محسنین مورد حمایت نیکوکار ساوجبلاغی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۷۵۹

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ، گفت: نیکوکار ساوجبلاغی حمایت 140یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه 28 میلیون تومان بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی حاجی زاده ضمن قدردانی از حامیان نیکوکار شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: نیکوکار ساوجبلاغی حمایت 140 یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه 28 میلیون تومان بر عهده گرفت.

حاجی زاده با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: این حامی نیکوکار علاوه بر واریز ماهانه 28 میلیون  تومان به‌حساب فرزندان معنوی هزینه درمان، هدیه تولد، سبد کالا و لوازم‌التحریر فرزندان معنوی خود را تأمین می‌کند.

رئیس اداره ساوجبلاغ  بابیان اینکه در حال حاضر در این شهرستان  5250 حامی حمایت 210 یتیم و 700 فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام بیش از  ۱ میلیون تومان و فرزندان محسنین 650 هزار  تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

وی افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفتر کمیته امداد شهرستان  مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس  44232132 یا 44210720 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز